1989. aastal asutatud FRIULAIR S.r.l tooted on läbinud range järelkontrolli ning kõigi toote- ja tootmisvaldkondade tehnilised- ja juhtimisprotseduurid on sertifitseeritud vastavalt standardile ISO 9001: 2015.
FRIULAIR S.r.l. filtrid tagavad seadmetele kuiva suruõhu ja muretu töö!
Suruõhufilter FWX 680, 68400 l/min / 0,01-mikron, automaatse eraldusega
Andmed käsitlevad järgmisi nominaalseid tingimusi: sisselaskeõhu temperatuur 35 ° C, sisselaskeõhu rõhk 7 bar
- Maks. töötingimused: ümbritseva õhu temperatuur 60 °C, sisselaskeõhu temperatuur 120 °C ja siseneva õhu rõhk 16 bar
MIKS VALIDA FW-filtrid?
- Tagavad suruõhu kõrge vooluhulga.
- Kergesti loetav diferentsiaalrõhumõõdik DIG04
- Korrosioonikindluse suurendamiseks
- Ffiltri korpus on seest ja väljast elektroforeetilise kattega.
- Välised pinnad on pulbervärvitud.
- Alumine äärik on varustatud hinge ja käepidemega, mis võimaldab anuma filtri asendamiseks mugavalt avada.
- Kiireks vahetamiseks ja õhukindlaks ühendamiseks lükatakse element kahekordse o-rõngaga kinni.
- Igal elemendil on kahekordne (sisemine ja välimine) polüestervildist sukk, mis muudab selle vastupidavaks kõrgete temperatuuridele ja sünteetiliste õlide suhtes.
- Roostevabast terasest sisemised ja välimised toed tagavad elemendi maksimaalse tugevuse.
- Kondensaadi äravooluava G 3/4
- Tühjendamine
- FWP, S, X mudelitele tarnitakse standardina SCG20 automaatne ujukidrenaaž.
- Mudelitel FWZ on tühjendamine käsitsi
- Neli filtreerimisklassi (P, S, X ja Z), mis katavad kõik puhta suruõhu nõuded vastavalt standardile ISO 8573.1.
- FWP 680 – 3 mikroni kassett on tähistatud rohelisega.
- FWS 680 – 1 mikroni kassett on tähistatud punasega.
- FWX 680 – 0,01 mikroni kassett on tähistatud kollasega.
- FWZ 680 – söefiltri kassett on tähistatud musta värviga.
- Silikoonivaba tootmine
MIKS ON VAJA:
- Sageli on suruõhus saasteaineid:
- määrdeõli ülekandumine õhukompressoritest;
- õhukompressorisse sisseimetava õhu söövitavad gaasid;
- aerosoolid ja aurud;
- tahked osakesed ja rooste õhuvoolikust ja vastuvõtjast;
- õhukompressori poolt sisse tõmmatud tahked osakesed.
- Tihti kontsentreerivad kõrged temperatuurid ja rõhud saasteaineid, moodustades happelise kondensaadi. See kondensaat põhjustab korrosiooni ja probleeme pneumaatilistes seadmetes ning kvaliteediprobleeme värvi pihustamisel jne.
- Samuti ei sobi õhukompressorist üle kandunud õli tavaliselt allavoolu kuuluvate seadmete määrimiseks ja see tuleb eemaldada.